Helgen är över, till min stora besvikelse.

Fan också.. Nu är det söndag igen, vilket betyder att jag måste gå upp tidigt imorgon och gå till jobbet. JAG VILL DÖ!
Heeey dramaqueen.. Men seriöst vad hände med att jag skulle vara ledig hela helgen? Hela helgen bara försvann ju, whats the point in that?!
I lördags var det FF här hemma (haha) så jag & R lagade lax med potatis och romsås, vi kirrade tillomed en kladdkaka till efterrätt. Hela middagen var nog mest min förtjänst måste jag säga. Efter alldeles för mycket mat blev det film, Coah Carter och sedan läggdags.
Idag har det bjudits på påskmiddag hemma hos mormor och morfar, obligatoriskt som man bara inte kommer undan ifrån hur gärna man en vill.
Söndagskvällen har sett ut som den brukar - One Tree Hill följt av LA ink. Senare på kvällen blev det även film igen, Ett Öga Rött. Skum men helt okej film.

Nu tror jag faktiskt att det är dags att gå och sova om jag ska orka öppna ögonen imorgon överhuvudtaget.

image144

Jag vill ha en pälsmössa.. GE MIG NUUUUUUUUUUUU!


/ Sandr0ooo

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback