Bloggtor(s)ka!

Hej bloggen hej!

Long time no see, fy på lilla mig. Ska med otroligt stor glädje bege mig från jobbet efter detta inlägg efter en helvetisk dag. Inte helvetisk i den meningen att vi har haft mycket att göra utan istället för att alla har varit på sugit humör under dagen och bitchat sig genom dagen. Shit ibland får man verkligen panik när folk är så inkompetent så att det inte ens finns. Men äntligen äntligen får jag gå härifrån och ta helg, ta helg på riktigt. Jag är ledig hela helgen och som om det inte var bra nog så är jag ledig med R också.

Jag är trött...
Jag vill skaffa mig en ny tatuering... Jag vill att sigtunahem ska bli snabbare på att ge mig en lägenhet... Jag vill  åka till thailand nu och inte i juni... Jag vill vinna på lotto... Jag vill träffa Hanna...
Jag vill gå ut och festa med mina underbara vänner... Jag vill bli brun... Jag vill... Jag vill... Jag vill..

Vad har jag gjort sen sist?
Varit på lägenhetsvisning, varit på Rhiannas konsert, tittat på fucking åmål med
cattis & kim, försökt sola mig brun.

Ge mig något riktigt gaaaaaalet, jag vill ha kul ffs. Jag längtar faktiskt tillbaka till Grekland som fan. Helvete också!
Finns ingenting som kan slå den perioden, helt klart the days of my life. Jag är nöjd!


Min heliga graal är slut... HERREGUD JAG ÄR VÄL NÄSSPRÄYMISSBRUKARE! DÖDA MIG!

Cola Light Till Folket, Over And Out.
/ Sandr0oo

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback