Thank god it´s monday!

Sitter i skrivande stund på jobbet och känner mig mer död än levande. Jisses hur ska jag klara den här dagen? Thank god it´s monday! Började jobba klockan sju idag, våran kära kaffemaskin behövde bli lite extra ompysslad. Inget ont som inte för något gott med sig, jag får gå hem klockan fyra! HURRA!

Helgen har varit otroligt lugn, har inte mått någe bra alls. Har knappt orkat lyfta ett finger men trots denna otroliga trötthet så begav jag & R oss till Jakobsberg på lördagskvällen för att fira Hannas 20 års dag. Där serverades det på god mat må du tro. Eftersom jag tog bilen dit så blev vi inte så långvariga då alla andra kunde supa till rejält. Det var trevligt i vilket fall. Sedan blev det bums ner i sängen med huvudet före.


Mindre än en vecka kvar till Thailand. Jag behöver verkligen den här pausen just nu. Det känns som om jag håller på att gå under jorden. Tre veckor i det härliga, det kan bara göra mig gott..


/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: cattis

Jag vill oxå åka till thailand o komma hem som en lakritstomte. massa avis på dig!!! :(

2008-06-02 @ 11:11:45

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback