Helgen som gått.

Usch vad helgen har sprungit ifrån mig alldeles för fort. Idag är det dags för jobb igen.
Som tur var så har helgen bjudit på en del mysiga stunder. I lördags var jag och R på Ikea och tittade på saker till lägenheten. Visserligen ganska lång tid kvar tills vi flyttar men jag kan väl inte hålla mig fram tills dess? Det är ju så förbannat roligt att inreda. Vi hittade en massa saker som vi vill ha när det är dags sen.

Igår begav vi oss till Gröna Lund en sväng. Gick och mös. Åt världens smarrigaste nachotallrik, spelade på lotter och sådant. Vi lyxade även till det med att åka Kärlekstunneln och Lustiga Huset. Någon annan åkning blev det inte för denna gången. Det får helt enkelt bli nästa sommar isåfall. Det ser jag verkligen fram emot.

Idag blir det till att jobba sent. Slutar klockan tio, dock ganska positivt att jag börjar klockan ett då iofs.
Det är ju otroligt fint väder ute idag. Jag hade gett vad som helst för att få vara ledig och jobba på min icke existerande bränna, buhu..
Nej fy, nu får jag nog ta och sätta igång med projekt - vakna till. Plattången och sminket väntar!

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback