Första dagen.

Första dagen tillbaka på jobbet efter att jag varit hemma och försökt ta hand om mina stackars fötter. Mina fötter lyckades kurera sig ganska bra men inte alls riktigt som dom ska. Har fortfarande kvar eksem, kan bara hoppas på att streptokock och stafylokock bakterierna är bort iallafall. Fick ett positivt besked idag, får komma till hudkliniken på KS imorgon eftersom dom skickat en akutremiss dit. Satans glad blev jag att det gick så himla fort nu när det spridit sig till andra delar av kroppen. Jag håller mina tummar stenhårt på att farbror doktorn kan hjälpa mig imorgon. 

Efter enbart en dags jobb så har nu mina fötter blivit halvt förstörda igen. Helt svullna och variga. Precis vad jag hade bävat för. Jag orkar inte. MEN imorgon håller vi tummarna på det bästa!


Nu är det AIK - Ljungskile.

Over And Out / Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback