YOU WANT A PIECE OF ME?

Härmed säger jag, Sandra Karlsson, upp mig ifrån allting.
Denna dagen har sugit så fet kamelpung som det bara finns en möjlighet till. Sämsta dagen på mycket länge och det finns ingen som helst chans att jag tar tillbaka det den här gången. Det sorgliga är att det inte kommer att kännas något bättre imorgon eller ens dagen efter det. Allting känns så fruktansvärt hopplöst & värdelöst. Fittluder!


Jag tänker gå och lägga mig och hoppas på att jag kan vakna med ett leende imorgon trots all skit som tynger ner mig. Jag är trots allt ledig hela helgen, vilket jag sett fram emot enormt med dig. MEN det sket sig ju ganska rejält. Vad gör man? Jag suger verkligen på att bita ihop, det är helt enkelt inte min grej riktigt.
Jag kan inte ens sätta fingret på vad jag känner längre. Hat är en märklig känsla. Det känns precis som om jag kommer spricka i varje liten söm på hela min kropp. Jag ser hela scenariot framför mig med kolsvart rök som pyser ut ur hela kroppen på mig medans mina ögon är påväg att hoppa ur ögonhålan på mig.


Stoppa upp ditt jävla Paris i röven förresten din jävla wannabe.


Nästa gång blir det förhoppningsvis dags för lite muntrare miner. Nyårsskvaller med tillhörande bilder?







Kommentarer
Postat av: Kim

Vad fint du har gjort i din blogg! :D

Postat av: Cattis

känn dig utmanad! www.tennunge.blogg.se ;) allt bra annars?

2008-01-06 @ 02:59:05
URL: http://www.tennunge.blogg.se

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback