Tralalalaaaa.

Jobb, jobb, jobb..
Men idag känns det faktiskt inte så överdrivet tungt att jobba, vi är underbart många på golvet vilket betyder att jag kan gå omkring lös. Mmmm I love those days! Nu sitter jag på kontoret och diggar till Fergie - Big girls dont cry, inte alls fel överhuvudtaget.
Jaahaa? Och vem brydde sig?


Ikväll är det melodifestivalen, tyckte så mycket bättre om det förut men det funkar finfint att spendera en lördagskväll framför. Så länge R ligger bredvid mig så är jag nöjd. De dumma kommentarerna om att melodifestivalen suger kunde vi ju hoppa över men vad gör man? Man kan inte få allt här i livet!



Back To Buiss.




/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Cattis

Tack så jättemkt för det, då får jag ta o köpa dom! :)
saknar dig me, vi tänkte köra på en utgång på lördag..du kan väl hänka med då?
eller så kanske vi kan åka o shoppa lite på lördag dag? söndag dag går oxå bra, men då räknar jag med att va bakis :) Hör av dig va som passar dig bra!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback