Tjena hopp.

God morgon världen!
Nu sitter jag här på jobbet. Pallrade mig hit ett bra tag tidigare idag. Då en ubersmart medarbetare, jag nämner inga namn, lyckades hälla ut hur mycket fett som helst på hela golvet igårkväll. Mycket smart drag av henne!
Så det var bara att sätta igång att skrubba hela golvet när jag kom hit. Som tur var så var fettfläckarna på golvet snälla mot mig och ville försvinna relativt snabbt. Dock skönt att vara här så pass tidigt så man hinner öppna upp hela restaurangen till den tid så man egentligen skulle börjat. Har kunnat ta det hur lugnt som helst, käkat frulle och tagit en liten rökpaus med Therse. Mycket skönt!
Nu ringde chefen och uppdaterade mig på att han är påväg hit, dags att sätta igång med inventeringen så att han inte får spunk när han kommer hit. Det har jag absolut ingen lust med.

Glad alla hjärtansdag gott fok!


Over And Out / Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback