No One.

Usch vad jag inte vill befinna mig på jobbet just nu. Jag skulle allra helst ligga på en lång vit sandstrand och läsa en spännande bok men jag skulle helt klart nöja mig med att ligga i sängen och titta på tv.
Jag känner att jag verkligen behöver ta hand om mig själv innan jag stupar. Jag vet inte riktigt vad det är med mig, jag känner mig som en vandrande pinne eller något i den stilen. Inga tankar, inga känslor bara tomhet. En oändlig tomhet. Jag skulle ge mycket för att få tillbaka mig själv, vart har jag gömt mig någonstans? Och varför vill jag absolut inte på några villkor som helst komma tillbaka igen?
Jag vill skrika men har ingen ork att andas?! Hur vettigt verkar det? Hur normalt känns det? Det enda jag kan säga är att det känns förjävligt. Riktigt ordentlig förjävligt. Jag känner mig deprimerad. I en djup jävla svacka!
Allting känns hopplöst.. Hjälp, självhjälp?! Nej usch.. Ta mig bara bort bort bort bort härifrån!


image137



/ Sandr0oo

Kommentarer
Postat av: Flippen

Du vet att jag finns här för dig om du vill prata, glöm aldrig det!!

2008-02-19 @ 14:46:01

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback