Välkommen tillbaka.

Efter ett ganska långt uppehåll i skrivandet tänkte jag att det kanske är dags att ta tag i bloggen igen för det är ju så att jag egentligen tycker om bloggen. Har bara inte haft någon lust och ork att skriva någonting på sista tiden men jag känner att det böjar klinga av och sakta men säkert komma tillbaka till det normala.
Vad har hänt på senaste tiden? Hmm.. Ny mobiltelefon, sjukskriven från jobbet, förlovat mig, föräldrakursen har dragit igång. Precis, ni läste alldeles rätt. Jag och R har alltså gått och förlovat oss, på våran 1 års dag som ägde rum den 24 november. Alltså precis exakt för en vecka sedan. LYCKA!
Det var väl egentligen det enda intressanta som har hänt tror jag.



24 november 2008


/
Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis! =D

Postat av: Therese

Grattis :)

2008-12-04 @ 23:52:31
URL: http://bubbelzone.blogg.se/
Postat av: bella

Kan du vara snäll o slå min bror åt mig för att han inte berättade något om förlovningen!

2008-12-07 @ 14:52:40

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback