Mördbultad.

No kidding alltså när det gäller rubriken på detta inlägg. Det mesta som fanns att ställa på plats är nu på plats i lägenheten, finns ju en och annan låda kvar att plocka med men det ska nog gå bra. Imorgon bär det av till IKEA för att titta på lite småsaker som behövs för att det hela ska bli så bra som möjligt. Får åka dit med mams & paps eftersom R jobbar hela dagen. Men på måndag minsan då är R ledig så först är det sista gången på föräldrakursen sen blir det en ordentlig jakt efter Tv bänk och soffbord. Det är nog det enda som saknas i nuläget och jag ger mig inte förns vi har hittat det för på måndag ska jag banne mig komma hem med det åtminstonde.

Våran sablans Tv ville inte funka med ComHem abonnemanget som vi har tecknat idag så just nu sitter jag hemma hos Rs föräldrar och kikar runt på datan medans R kollar på Real mot Barcelona. Helt onödigt enligt min mening men livsavgörande enligt honom. Nu får jag iallafall en chans att fixa lite saker på nätet som behövs osv. Jag tror bestämt att det är dags att beställa bredband ungefär just precis nu. Klarar mig inte utan det. 

Nej usch. Nu orkar jag inte sitta här mer, min kropp är stelare än stelast och det gör ont i precis varenda liten led tror jag och jag som tog det ganska lugnt idag jämfört med igår tycker jag. Jag antar att min gravida sköra kropp inte pallar trycket helt enkelt. Tror bestämt att jag ska flörta till mig lite axelmassage innan det är läggdags sen ;D


/ Sandr0o 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback