Vilken filur.

Har tidigare fått reda på att en person som jag vistas runt omkring ganska ofta tycker att jag och en annan tjej är elaka mot henne och tydligen fått henne att ligga och gråta på nätterna pga av våran grymhet. Med tanke på att jag uppenbarligen har lyckats med det förut så antar jag att jag fått henne att gråta idag igen när jag sade åt denne människa att h*n inte får ta med sig mat hem utan att betala för den, även fast den är gammal. Personen i fråga såg ut ungefär som om h*n mer än gärna hade velat sätta en pistol emot mitt huvud för att snabbt trycka av. Men regler är regler och dessa måste följas av alla. Som om det vore allt så vet jag att vi har pratat med personen om det här förut och förklarat vad det är som gäller. Det känns som om personen i fråga försöker komma undan med saker och ting hela tiden även fast h*n vet vad det är som gäller vid det här laget. 

Sweet dreams my friend... Mohahaha..

Så nu förvånar det mig inte om jag om någon dag får reda på att chefen har fått klagomål gällande min otroliga grymhet och min förmåga att få folk att gråta.

Det är ju nästan skrattretande. Eller det ÄR skrattretande. Puh!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha.. Ja men hn kommer säkert att vänta i några dagar innan hn säger nåt. Verkar ju vara den stilen de kör med. Aaaaaaaahahaha

Postat av: Nina

Är det gummhaaan som varit i farten igen? Haha, man förstår att det är en hon i och med att du skrivit henne innan ;) Inte smart Sandra. ;) Och idag ska du göra något som du långtat efter.. uuh. när får vi andra veta ? =)

2008-08-26 @ 08:45:37
URL: http://finanina.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback