Sömnguru.

Jag fick min efterlängtade tupplur. Den blev kanske lite längre än väntat men gud så skönt det är att sova. Min absolut favoritsyssla här i livet. Vad tragiskt att utnämna något så osocialt som att sova till sin favoritsyssla men så ligger det tyvärr till.  
Idag lämnade vi jobbet lite tidigare och begav oss hemåt. Ingen av oss hade någon som helst ork att laga någon mat när vi kom fram till att vi skulle bli tvungna att åka till affären för att köpa dillsås så vi sket i hela "laga mat konceptet." Begav oss istället till en liten thairestaurang och köpte med oss mat hem. Det var vi väl förtjänta efter helgens jobb. Efter maten gick jag och lade mig i sängen och tittade på gossip girl. Slumrade ganska direkt och vaknade inte upp förrens mer än fyra timmar senare. Snacka om att vara trött. Nu går jag omkring här och ser mer eller mindre ut som en zombie. "Du ser verkligen trött ut" har jag fått höra x antal gånger. Jo jag tackar jag!
Nu är det snart dags att krypa till kojs igen. Känns som om jag inte gjort så mycket annat än att sova idag men så kom jag ju på att jag faktiskt gick upp tidigt i ottan och jobbade imorse. Hujaaa!
Hela min kropp vill dra sig mot sängen och gosa ner sig bredvid R and so it will be. Im off! 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback