Piss dag.

Okej. Låt mig säga såhär:
Jag har ont i halsen, jag har ont i huvudet, min kropp värker, jag känner mig alldeles svag och svimfärdig.
Det här är allt annat än en bra dag. Det här är en riktig jävla skitdag.
Jag förstår inte hur jag ska klara resten av dagen och då är det bara 3 ½ timme kvar när jag då plötsligt inser att jag har en hel helvetes dag framför mig imorgon vill jag bara börja gråta. Jag känner hur tårarna är nära redan nu. Jag mår skit pissigt!

Skit löne% ligger lite för högt också men det klarar jag faktiskt inte av att göra någonting åt just nu. Det innebär ju att jag måste göra mer än att andas, vilket jag verkligen har tillräckligt fullt upp med just nu.

FAEN!

På onsdag ska jag antagligen åka till Örebro, det beror på om jag hittar någonstans att bo?! Hmm.. Det känns tillräckligt jävla jobbigt som det är.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback