MUMMA!

Jag är ledsen men Kim har förstört hela min dag. Enda sedan jag läste hennes sablans inlägg om gyrosrullar har jag gått och suktat efter gyros och då menar jag inte den skiten som finns här i Sverige utan RIKTIG gyros som enbart finnes i Grekland. Jag skulle dö för en gyros på Toast Club på Santorini just nu, med extra nycket tsatsiki såklart. Allvarligt talat så kan jag inte tänka mig något godare, smaskens. Och vet ni vad? I den gyrosen så är det pommes. POMMES?! Alltså det låter ju inte alls som någon vidare kombination men det är kalasgott. SUPERBT! Åhh jag vet inte hur många gånger jag avslutat mina kvällar/nätter med en sådan underbar gyros när jag bodde på Santorini förra sommaren. Min mun vattnas riktigt ordentlig av bara tanken. Flyg mig till Santorini och ge mig en gyros.



Hur patetisk låter jag inte egentligen? Sitter och skriver helt hysteriskt om en maträtt?
Jisses.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback