LEDIGHET.

Godmorgon världen.
Idag är jag ledig och OM jag är glad för det. Tidigt tidigt imorse kom det sms av en medarbetare som talade om att hon var sjuk. Lite senare när R hade åkt till jobbet kommer ett sms "Djävulen är här, han ska göra en sor."
Fyfan vad glad jag är för att jag kan ligga hemma i min säng och slappa istället för att vara där och slita arslet av sig med en massa idioter medans man har djävuelns ögon i nacken. Thank god! Dock tycker jag väldigt synd om dom och extra mycket eftersom dom är en man kort. Ajaj!

Men idag ska jag träffa Cattis, det var ett tag sen. Undra vad vi ska hitta på tro?
Dags att höra av sig snart tror jag. Time for breakfast!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Kim

Aaaah! På riktigt! Nej nu vill jag verkligen inte tillbaka till jobbet! Usch!!!!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback