Ett par skruvar lös? Inte alla pommes frites på tallriken?

-
Jag är tillbaka. Jag fryser ute.
Jag ska också äta en chocolate dream idag. Blir det bra när man värmer?
Kan man diska sin egen matlåda här?
Jag slutar nu. Jag ska gå hem.
*** säga mig att jag inte behöver slå in. Dra 32 kronor varje dag, annars skriva lappen.
Jag har alltid men jag har precis lämnat två sex pack.
Hur tömmer man papperskorgarna när dom inte har någon soppåse?
Vart lägger jag min egen mat så att ingen tar den?
Men vadå, det står ju längst in. Hur gör jag då?
Jag har redan lagt tidskkort på dom andra.
-

Vad har vi att jobba med egentligen? Ibland vill jag bara klösa ögonen ur mig av förundran. Hur kan en person vara så tafatt som vissa faktiskt visar sig vara. Jag trodde det var en omöjlighet men jag hade uppenbarligen helt jävla fel.
PUH!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Nina

Är det "thack gumhaaan" vi pratar om? ;)

Postat av: Nina

Haha, det är fan inte lätt =) Har han gjort något mer läskigt? =)

2008-08-18 @ 19:22:02
URL: http://finanina.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback