Ett öga rött.

Mitt högra öga är verkligen på bushumör idag. Det envisas med att klia var tredje sekund. Hur snyggt tror ni att det är med ett öga som är rött? Både inuti och runt. Inget vidare kan jag tala om. Dessutom är det ögat osminkat vilket gör att det ser ut som om jag precis har rullat ur sängen utan vidare eftertanke på mitt utseende. Naturligtvis så är inte bara mitt ena öga osminkat utan båda två, annars skulle folk verkligen börja undra vad jag var för en mystisk filur som springer omkring med olika ögon.
Det vore ju nått för folk att tala om det.

Om jag endå hade haft ett sådant fint öga hade det kanske inte spelat någon direkt roll om mitt öga var rött eller ej men nu besitter jag inte den turen tyvärr och får stå ut med mina vanliga tråikga ögon.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Nina

då skulle du sett rött öga när jag hade blod i ögat, bokstavligt talat



http://finanina.blogg.se/2007/december/utmaning.html#comment

2008-08-20 @ 18:58:21
URL: http://finanina.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback