Dagens agenda.

Vad mycket "vettigt" jag har hunnit med under dagen. Har hunnit gå igenom en del inredningssidor i hopp om att hitta fina saker som jag vill ha till våran lägenhet. Dessutom har jag suttit och läst en hel del forum och faktasidor gällande en del intressanta och i mitt fall relevanta ämnen. Jag har också suttit och kikat runt på blocket efter en gullig liten kattunge, inte för att det är dags att införskaffa en riktigt ännu men när vi väl har kommit in i lite rutiner sen efter flytten och grejer. Det är iallafall alltid roligt att titta på dessa söta kattungar som är till salu. Jag hittade en som var lite extra söt och kan gott tänka mig att min och Rs kommande kattunge kan komma att se ut ungefär som denna bedårande lilla svarta tuffs.



Och sist men inte minst så har jag ju hunnit med att jobba x antal timmar idag också. Fy bubblan. 2 down, 3 to go sen blir det ledighet. Undra om man ska bege sig till IKEA en sväng då kanske? Det låter som en fin idé det.
Nu är det dags för en leverpastej macka då min mage kurrar högre än högst och sedan bums i säng.


/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback