Godmorgon världen.

Godmorgon och godmorgon, klockan är ju faktiskt över två men jag har legat och latat mig hela förmiddagen.
Det blev inget jobb idag för min del, har så fruktansvärt ont i mina fötter att jag knappt kan ta ett steg framåt. Tur att jag har världens snällaste pojkvän som tog jobbtiden åt mig idag. Dumt att mina skor var helt skeva gånger en miljard. Klackarna hade ju inte direkt en normal vinkling utan låg snarare under skorna. Hur lätt tror ni att det är att gå i ett par sådana skor? Hursomhelst så var gårkvällen mycket trevlig måste jag säga. Alltid lika roligt att gå och se stonebridge spela, me like it alot.

image148

Tobias dansar med någon kalaspingla uppe på podiet (precis som vanligt på varje spelning) och Yvettes huvud syns precis nere i högra hörnet. Hahaha, så såg det iallafall ut under gårdagen. Kul var det, trots att mina värkande fötter föstörde en del men vad gör man?


VILKEN UNDERBAR DAG!

Jag är kär i R.
Jättekär.
Och det är helt lovely.
För han är världens finaste människa.
Jag är lycklig.



/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback