Festa sig lite.

Nu sitter jag bara och väntar på att pappa ska komma hem så att han kan skjutsa mig till Edsviken, närmare bestämt hem till Yvette för att sedan där förfesta lite smått och göra sig redo för kvällen. Jag ser så himla mycket fram emot den här kvällen, det ska bli himla trevligt faktiskt.
Kvällen till ära så ser jag ut såhär:

image147
 Hade en otrolig beslutsångest innan jag tillslut lyckades välja några kläder alls att dölja min nakna kropp med och sådär blev helt enkelt resultatet. Jag känner mig relativt nöjd måste jag erkänna. Inte överdrivet men det ser helt okej ut tycker jag.

Förhoppningsvis så blir det en spännande kväll som jag har framför mig och imorgon är det bara att skutta upp till jobbet 11-15. Vilken softar tid, det lär nog behövas tror jag efter kvälllens kommande bravader.


Over And Out / Sandr0oo


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback