Akon är min stora idol.

Wanna be startin something. Bästbästbästa låten.

Imorgon blir det utgång med Yvette. Ser verkligen fram emot det, var otroligt längesedan jag var ute och svängde mina lurviga. Det största problemet är ju såklart, VAD SKA JAG HA PÅ MIG?! Jag har inte en aning om vad jag ska sätta på mig. Kul ska det iallafall bli. Vi brukar ju gå till Solidaritet och titta på när StoneBridge spelar (tack vare tobbe) men imorgon ska vi till Caféet och titta på när han spelar. 

Jag jobbar 8-17 imorgon, blää för att gå upp tidigt på morgonen. Men som sagt efter det blir det till att försöka göra sig själv gorgeous och sedan bär det av till Yvette för en liten liten förfest. På lördag jobbar jag bara 11.15-15.
Underbart.. Sen är jag "ledig" från jobbet hela veckan och tillhörande helg för att jag ska gå på kurs i typ skärholmen? Bo på hotell och sitta på föreläsningar typ, låter ju skit fancy men hej & hå vad nervös jag kommer vara.
Och det värsta av alltihopa är..  HUR ska jag klara av att vara utan R i fem dagar? FY & FASA!


/ Sandr0oo

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback