WHY DO ALL GOOD THINGS COME TO AN END?????

Sandra är hemma i Sverige. Sandra håller på att avlida av tristess. Sandra vill inte vara kvar här. Sandra saknar Grekland.

På det fysiska planet är jag i Sverige. På det psykiska planet är jag kvar i Grekland.
Det var otroligt tungt att lämna Santorini bakom sig. Jag blir seriöst halvt förstörd när jag tänker tillbaka på livet där borta. Allra helst skulle jag vilja sätta mig på ett plan tillbaka right away.

Det finns alldeles för många känslor kvar där borta. Jag vill skrika, gråta och skratta på samma gång.
Om jag bara kunde skriva rakt ut, precis som det ligger till. Gah, jag är så frustrerad. Jag har verkligen gjort livet svårt för mig på alla sätt och vis. Mina "I-lands" problem tar över hela mig.

"I wanna be with you night and day."

Tema: Svart och jeans. DJ Malaka, Prinsessan, Polisen & hans bror :) NÖJDA! Den lilla svarta :) Fina flickor växer inte på träd, du hittar oss på baren.
Yorgo. Jag har inga ord! Nikita & Sandra, tycka om :)Våran bästis Andoni & Sandra, tycka om ocksa :)
Det är ös i våran satans soffa, yeah. Jägerbombs till folket.

Hela kvällen har jag suttit och tankat grekisk musik i hopp om att hitta några av låtarna som jag & Hanna blev tokiga i på Koo Club. Under de timmarna jag suttit här har jag hittat ett par stycken men tyvärr inte den stora favoriten. Jag kommer gå i taket om/när jag hittar våran favorit greklåt.
Nu kommer jag dunka grekisk musik hela dagarna och drömma mig tillbaka, orka gör det värre för mig själv.

"You got to keep it up a little something like this, like this, like this, like this!"
Malaka.

Gå hem eller spela träd.
Det där är en såndär leopardbikini fast med zebra.
Kerstin Arne Papidopolus A.k.a. Flugan.
Manjare Macaroni.
Ela då Hanna. Ela då Sandra.
Får det lov att vara lite vatten? Jag vet att ni har hört det förut MEN vatten är bra.
Lite koks?
Jag är full som en örn.
Where are you from? Italia? Ohhh, I seeeeeeeeeeeeeeeee.
Under mitt paraply, ply, ply, ply.
Yassou Sandra!


Tanka
Nikos Karvelas - Kalokairines Diakopes
Mixalis Xatzigiannis - Xeria Psila



Jag har skrivkramp, det finns för mycket som bör sägas så att jag inte ens vet vart jag ska börja. Därför säger DJ Malaka nu godnatt till gott folket.

/ Sandraaaaa


Kommentarer
Postat av: Hanna

TA MIG TILLBAKA !!!!!!!!!!

2007-11-09 @ 23:30:21

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback