Göterborg imorgon.

Imorgon bär det av till Göteborg för lite omväxling, lite fest och lite umgänge.
Cattis, Ella, Kim, Sanna och Jag sticker iväg på galej. Då kan allt hända och det kommer bli allt annat än tråkigt.
Bussen avgår 07.35 från City Terminalen, vad gör jag uppe nu? Jag BORDE sova. Gah men jag kan inte för ovanlighetensskull. Jag har inte packat färdigt och jag vetifan ens vad jag ska ha med mig? Ärshe det blir nog bra tillslut, så satans festssugen är jag i vilket fall.
Ge mig dans, ge mig musik, ge mig söta människor och ge mig alkohol!



Jag tänker, jag tänker, jag tänker, jag tänker, jag tänker... Det är inte bra! Jag upprepar, inte bra!


Mayday mayday.



Kale Nichta gott folk!

/ Sandraaaaaa

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback