Brinn historia, BRINN!


Vem är du? Sitter i min barstol?

Dagen har faktiskt varit riktigt jäkla bra, trött men bra, trots att jag har jobbat. 7:nde dagen är avklarad, bara 6 dagar kvar till ledighet. Det kommer bli satans skönt.
Igår var det lite partaj, hade väldigt trevligt under hela kvällen. Synd att det slutade som det gjorde men ibland måste man säga något. Det är inte riktigt min grej att hålla käften när jag tycker någonting. Har känt mig lite nere idag på grund av hur det slutade igårkväll för jag vet ju själv att det är med dig som jag alltid har roligast. Det är ganska dumt att förlora sin bästa vän. Vad gör man? Jag tror jag låter situationen svalna lite innan jag tar tag i det hela. Tur att man har en massa sköna peps på jobbet så att man slipper deppa ihop helt när saker & ting suger kamelpung. Känns som om jobbet har tagit över hela mitt liv men det är okej för stunden. Jag håller mig gärna sysselsatt och så överdrivet ansträngande är det inte att vara där, jag tycker faktiskt om det, förvånande nog!
Jag är sällskapssjuk nuförtiden. Umgås med mig? Jag tror jag behöver en Cattis-dos i dagarna.
Känslan av att jag är sådär stört lycklig sitter fortfarande kvar i grund och botten. Det är jag nöjd med, känns nästan som om jag svävar på små rosa fluffiga moln from time to time.
En sak jag måste få ur mig i samband med mina rosa moln som kan smutsas ner lite då & då och bli gråa och fula är:
"Move bitch, get out of the way. Get out of the way, BIATCH."

Crazy Town - Butterfly
Bon Jovi - It´s My Life
Westlife - Uptown Girl

John Legend - Refuge
Blackstreet - Wizzy Wow
Jack Johnson - Where Did All The Good People Go
Oasis - Breakfast At Tiffanys
U2 - Sometimes You Cant Make It On Your Own
David Guetta - Love Is Gone
Fronda - Du Betyder Ingenting
Sheryl Crow - If It Makes You Happy
Nicole Scherzinger - Baby Love
Beatles - She Loves You Ya Ya
Oasis - Dont Look Back In Anger
Gwen Stefani - Wonderful Life

Dagens:

Akon Feat Savage - Moonshine
Akon är min idol, finns inte en enda dålig låt av den karln.
En fett guldkant på dessa låtar. Ett av dagens två glädjepiller, tacka musiken.

Flickorna på Klaras.

Tjockis, bort från min chipsskål.
Poppis, fullt i min VIP loge!
Kompis, bort från mitt blixtlås!




Jag har inte riktigt tänkt men jag talar ut.
I wish.

/ Sandraa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh cattis-doser e the best drug in the world! :D

2007-10-22 @ 10:28:16

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback