Vinterdepression någon?

Jag skulle vilja spy på vårat gråa väder. Så fort man tittar ut genom fönstret så vill man ta livet av sig.
Jag vill åka utomlands, funderar starkt på att åka i februari/mars. Då blir det Thailand för hela slanten, det är ingen tvekan. Jag ska åka, det bara är så. Jag saknar mitt Thailand.


    

Jag drömmer tillbaka. Bilderna får mig att längta ännu mer. Ligga på stranden hela dagarna, få massage, dricka & äta gott och bada. Jag njuter bara av att höra orden. Ta mig dit, nu?

Jag har fastnat i en vinterdepression, usch och fy. Jag behöver verkligen solljus och värme.
Snart så. Snart så.

Apropå ingenting så klippte jag mig igår, det blev lugg. Jisses vad skrämmande men jag kände att jag behövde en förändring. Förändringar är bra.... Eller?!
Jag tänkte lägga upp ett kort så får vi se.

/ Sandraaaaa

Kommentarer
Postat av: Kim

Lugg är bra! Men vet du vad som är ännu bättre sandro? BILDERNA FRÅN ASSMIDDAGEN!!!!! :D


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback