JÄVLAR...

Jag har bara två ord att säga och det är, fuck it. Verkligen fuck it.
Så är det. FUCK IT!
Ibland vill jag skära av mig själv lilltån för att jag blir så irriterad på mitt beteende. Samma visa varenda gång, orka vara sig själv ibland. Saker och ting kan vara svårt, riktigt svårt.
Jag är så arg på allt och jag hatar dom här stunderna. Jag hatar dom av hela mitt hjärta. Det värker i min kropp, det värker på ett speciellt ställe i min kropp. Det gör ont. Jag tänker för mycket, det är som vanligt. Ingenting nytt på den fronten, vad hade jag väntat mig? Det är så svårt att förklara, det finns ett avstånd. Jävla skit avstånd.
Allt och ingenting på samma jävla gång. Låt mig vara ifred, låt mig sluta tänka, låt mig sluta förstöra bra saker. Dumma idiot hjärna jag blivit tilldelad. Idioti på hög jävla nivå.
Jag känner att jag pratar för mycket, jag borde vara tyst ibland och lyssna. Fuck it, det finns ingenting att lyssna på.
Finns ingenting som sägs, finns ingenting alls överhuvudtaget. DET FINNS INGENTING. Eller? Gah? Nej? Ja?



Orka tycka om ordet jävla, det verkar inte bättre i det här jävla inlägget.


Allt kan misstolkas men det är bara som vanligt i min bloggjävel.

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback