Never gonna be the same again.

I fly so high.

Det är nog dags för mig att komma ner på jorden igen. Problemet är bara att det är så satans skönt att sväva där uppe bland molnen, drömma och fantisera! Ibland är det tillomed så underbart att det är svårt att koncentrera sig på saker som man egentligen borde ta hand om.

Apropå ingenting och allting på samma gång så blev jag lite överväldigad idag. Jag tycker inte om när man får sådana uppenbara tecken som jag fick, en kraftig rysning drog igenom hela kroppen! Det har funnits innanför min näthinna hela dagen lång, vilket har fått mig (såklart) att sväva ännu mer. Allting är en enda stor ond cirkel. Men ohmygod, jag kan verkligen inte hjälpa det!

Tror knappast att du kommer för mina blåa ögons skull.


Jag tycker om att sväva. Punkt slut.


/ Sandra "off I go"

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback