I long for you until the night is through.

Must be the reason why Im making exampels of you.

Jag är ganska nöjd över att det är helg snart, inte för att jag ens är ledig något alls MEN det känns så mycket bättre när det är helg!
Det är lite underligt hur jag helt plötsligt har blivit så glad och relativt positiv till det mesta, jag är nöjd!
Hey & hå, jag är glad över att det är helg trots att jag inte är ledig? Det skulle aldrig ha inträffat tidigare, då skulle jag ha deppat för att jag var tvungen att jobba men icke, nu skiner solen!

Igår umgicks jag med en kär vän (Fia) som jag inte träffat på ett bra tag. Det var som alltid trevligt, det finns inga så sjuka som oss and I love it. Jag hoppas att våra framtida planer går våran väg, det skulle vara så sjukt roligt! Gah, glädjeskutt! Iallafall är det bästa stunderna när vi umgås, jag ser väldans mycket fram emot nästa fredag.

Join the element of dance.

För övrigt så tycker jag att det är synd att man har tappat kontakten med människor som man umgåtts med tidigare, det stör mig rejält! Jag ska jobba stenhårt på att fixa tillbaka kontakten och upprätthålla den. Jag saknar många av er gamla homies!


Jag tycker inte om att jag använder så mycket "kommatecken" (ehm). Vänja bort, tack!


You got that look right in your eyes, why dont you just realise.
You know you got to play by the rules.
You want it safe, you want it cool. Well its just your move.
Every time I close my eyes I want to get next to you.
One kiss says it all, one touch makes the heavens fall.

Världens genom tiderna bästa låt. Där sätter jag punkt, hm nästan.

www.playdio.se - lyssna tills du dör, dumt att smitta mig tobias :)

/ Sandraaa
"shake that booty to the bass, just for me!"

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback