I Aint Gonna Wait To See The Rain.

Det finns så mycket. Allvaret ligger mig inte nära.

Har äntligen fått min tjänstledighet beviljad. Jag är glad, min glädje finns nog inte på kartan, bortom glad.
Det svåra är att inte drömma för mycket och fortfarande fokusera och ha sinnet & själen kvar här där jag befinner mig idag. I min värld sitter jag redan på flyget och är påväg bort härifrån och känner en enorm lättnad samtidigt som besvikelsen finns med på ett litet hörn. 
Som sagt:
"Jag har officielt slutat tänka".
Sanningen är den att, Santorini - Here we come typ. Jag är trött på det här stället, trött på alla människor som finns i min omgivning. Jag vill ut på äventyr - inget tänkande, inget seriöst, inga krav och absolut inga sura & tråkiga miner. Jag längtar!

            Det är vårat, inte erat.           Snart är vi där.
 
Jag älskar när man har en hel handfull med saker som man kan se fram emot. På torsdag åker jag till Örebro för att hälsa på Sofie, det är så himla mycket back in the days att jag bara vill skrika av belåtenhet. Det var längesedan jag var och hälsade på och det kommer bli grymt roligt.
Imorgon är det löning och så fort jag får tid så tänker jag shoppa tills jag går under, aouw det behöver jag!
Snart är det bara en månad kvar tills jag beger mig till varmare breddgrader, närmare bestämt Thailand. Jag längtar efter att bli brun och fräsch, inte mycket sådant just nu. Det blir säkerligen mysigt! Inte långt efter hemkomsten från Thailand så sticker vi äntligen till Krääkkland. 
 

Jag har en bild i mitt huvud av hur saker och ting ska vara. Hur det ska låta och vara och hur det ska se ut.
Min låt som beskriver precis hur jag vill ha det är fortfarande den samma som det alltid har varit, Snook - Såpbubblor. Känslan jag har och drömmen jag drömmer när jag hör den låten är enorm för mig!
I bilder kan det bara beskrivas på ett sätt och ord kommer aldrig att räcka till för att förklara. Att förmedla känslan till andra är nog praktiskt taget omöjligt. Jag blir lycklig, upprymd och förälskad.

                          Min fantasi, Min dröm.       How I Wish.

Beskrivningen blir inte bättre än såhär, det personerna på bilderna har tillsammans i samband med låten bildar fullkomlig lycka i mina ögon. Det är Min Dröm, Min Fantasi som ingen någonsin kan ta ifrån mig.



Out of my league.
/ Sandra

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback