Jag känner en bot, hon heter Anna.. Anna heter hon! ^^

gårdagens otroligt intressanta fynd kom som ett slag rätt i ansiktet, en fet hård smäll dessutom.
allting som var så jävla grymt bra så kom det där från ingenstans!
mitt hjärta bultade i 740 i timmen, längesen jag kände så som jag gjorde just då.. som en kniv så jävla djupt in i ryggen!
Jag stör mig massor på att allting kan ju lika gärna vara sant istället för tvärtom.. Hur ska jag kunna veta att det inte är så det är? Gaaah, min värld blev vänd upp och ned! Jag vet varken ut eller in, vart fan har jag dig nu då.. sheat, osäker till tusen.. känns som så mycket dubbelmoral!
Jag trodde aldrig att jag skulle ta åt mig så mycket som jag gjorde, ojoj fan.. Känns som om så mycket förstördes, det är bara att hoppas på motsattsen..
Hela alltihopa känns bara så himla långsökt och icke trovärdigt, du gjorde ett val och indirekt valde du bort mig, det spelar ingen roll vad du säger för ingenting kan radera det!

Jag borde inte vara så seriös, fucker! Skärpning kvinna, det är ändå bara jag som kommer få ta skiten sen tillslut.. det vet jag! Lika bra att inte ta så hårt på saker och ting, ta det som det kommer & ta det för vad det är.. Live for the day, inget så seriöst!


ingen tvekan om att hon är snyggare än mig men fortfarande att du ens säger så är ju för fan stört.


pussar & kärlek, my ass! slajna.
du skulle bara våga.


JAG HATAR KRÅNGEL -tralalalalalalaaa-


fortfarande, två nätter med dig är värt mycket <3
om man ändå bara kunde stänga av.


PUT YOUR ASS UP IN THE AIR ^^




Kommentarer
Postat av: mysmilla

1. Härmapa, du har likadan blogg som jag ;)
2. Vad handlar allt d här om?? berätta babe!!!
Puss

2006-05-07 @ 16:14:46

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback