blommor & bin. är du ett svin?

ibland saknar jag dig så mycket att det värker i mig.
mest av allt saknar jag det vi hade, tillsammans eller ej.
jag har insett att ingen någonsin kommer älska mig så som du gjorde.
och bara vetskapen av det svider något så fruktansvärt.
"I´ll always be here, if you want my love tomorrow"


ibland undrar jag vad som är bäst, att bli dumpad eller dumpa?
jag vill inte bli sårad, ändå väntar jag på den dagen.


jag verkligen avskyr när jag blir som jag har varit ikväll, butter som en satans jävla kärring!
men fan jag kan inte vänja mig av med ett beteende så lätt som jag alltid har känt till, även fast jag själv hatar det.. och tro mig, jag verkligen avskyr det.


för övrigt så är det mindre än två veckor kvar till studenthelvetet, nog för att det ska bli så otroligt skönt att slippa skolan (för ett tag iallafall) men det är ju för sjutton läbbigt att inte ha något att falla tillbaka på efter sommaren längre.. men det blir nog skitbra tillslut!


du är en sån som man vänder sig efter på stan.. vilken matchning!


Tack & Hey / Sandra

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback