jag tycker inte om sånadära. FU!

hon förstör vårat förhållande utan att ens behöva göra något.
men du verkar inte bry dig märkbart egentligen, vägra göra något åt saken!
jag ska inte klaga, jag känner mig som en riktig jävla kärring.

MEN hur kul är det för mig på en skala ett till tio att ha henne spökandes from time to time? jag kanske borde demonstrera hur det känns kanske, vad tycks? för övrigt kanske jag överreagerar och du förstår inte varför jag blir så sur men passar det inte så är det upp till dig att göra ett val.. Jag är som jag är!
Och just såhär kommer jag alltid att förbli för det finns ingenting jag kan göra åt saken, det är ett känsligt ämne för mig! Respektera det..

jag klarar inte av det.


min nutida dröm -poff, försvinn- TACKAR!

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback