mest bäst.

Natten till idag var den mest mysigaste natten.. Finns det något bättre än att ligga bredvid någon man tycker om hela natten lång? Nej du!
Du måste ju nästan vara världens mest sötaste kille!
I wanna wake up with you.

Förtjänar jag verkligen att vara så nöjd som jag förtillfället är? Varför tvivlar jag ofta på mig själv?
Typiskt mig att överanalysera saker & ting men det är en hemsk ovana jag har..
Det är väldigt dumt och onödigt av mig att få dåligt samvete över saker som jag gör för jag har inte gjort någonting fel men när jag tänker på dig så får jag ont i hjärtat, jag önskar att vi kunde vara vänner!
(Du var mitt allt, du var hela min värld!)
Med tanke på hur fel allting har blivit, ord som misstolkats och känslor som sårats, borde det vara enkelt att gå vidare men det är allt annat än enkelt.. Att det är svårt beror nog mycket på att vi ligger på helt olika nivåer på det känslomässiga planet!
so many tears I´ve cried for you.

Jag går sakta men säkert framåt och det känns bra, otroligt bra faktiskt.. Det är bara dumt av mig att blicka tillbaka nu när jag äntligen har kommit en bra bit på vägen!

Vilket otroligt deppigt inlägg det här blev.. Det var absolut inte min mening från början för jag är hyperglad och jätte nöjd med mitt liv just nu.. Däremot är jag övertrött och skulle egentligen behöva sova i ett år eller kanske tillochmed två!


Jag tänker på dig ofta!




Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback