IQ fiskmås ´go fuck myself

Jag blir så sjukt jävla trött ibland, varför tvivlar jag alltid på mig själv när det väl kommer till kritan?
Så fort någon kommer nära inpå och saker och ting känns bra så blir jag skraj och fegar oftast ur!
Det är typiskt mig, Sandra i ett jävla nötskal..



Jag får grymt ont i hjärtat när jag ser dig i korridorerna i skolan. Det är helt sjukt hur arg på mig själv jag blir, hur kunde jag behandla dig så fel? Hur kunde jag göra dig så illa? Samtidigt som jag sårade dig, sårade jag även mig själv.. Jag kommer aldrig kunna förlåta mig själv för den här röran, du är den bästa kille jag någosin träffat, finns ingen som du! Jag önskar att allting såg annorlunda ut, förlåt!

Det är tur att jag har folk i min närhet som gör mig glad, de uppskattas alltid alltid..
Det vankas påsklov mycket snart, bara en bildlektion kvar.. Wiiihoo vad skönt det ska bli! Åka och hälsa på Sofie i örebro på onsdag och blir borta tills på söndag tror jag nog.. Visserligen kommer jag sakna min sötnos här hemma, tihi..


flickvänsmaterial my ass.          jag håller med dig.


akta dig, jag är inte bra för hälsan!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback