Jesse McCartney - Beautiful Soul ´ jag känner mig speciell idag.

hemkommen från dansen precis, höjdpunkten under veckorna, it´s off the hook!
nu är jag massa mycket hungrig, gah ge mig mat!
vänta här nu, jag har lov, är det sant ? känns helt freaky ju!

ingen ska få förstöra denna dag för mig, den började helt lovely och sen dess har jag varit ett happyface.. let me have this!


jag älskar sånna där mornar när man vaknar upp och bara ler ♥


" I don't want another pretty face.
I don't want just anyone to hold.
I don't want my love to go to waste.
I want you and your beautiful soul.
You're the one I wanna chase.
You're the one I wanna hold.
I won't let another minute go to waste.
I want you and your beautiful soul. "


jag känner mig speciell idag, x 2 tillomed, massa glad för det!

» dont go and break my heart.



dagens -
du är söt & gör mig så himla glad, fortsätt med det vettja :)


nu äre lov ffs, jag ska chilla loss ska ni veta.. gah soooooftaaa massa!

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback