Jag tror att det finns en tid för dig & mig.

If I could just turn back that little clock on the wall.


när jag tänker på dig blir jag alldeles varm inombords, ibland letar sig tårarna fram när jag tänker på hur mycket jag saknar att ha dig i min närhet. du kommer nog aldrig att kunna förstår hur mycket du betydde för mig en gång i tiden & hur mycket du faktiskt fortfarande betyder. jag saknar dig något så otroligt, magkänslan jag har nu när jag skriver det här är obeskrivlig! hur kunde jag låta dig försvinna ut mitt liv så lätt ? är det något jag ångrar så är det just det och att jag aldrig berätta för dig hur viktig du var för mig. jag är rädd att du aldrig kommer att ge mig den chansen igen, frågan är om jag ens får chansen kommer jag då våga ta den ?

 jag skulle ge mycket för att få ha dig i min omgivning, det enda jag har att trösta mig med är ett kort av dig på min sovrumsväg.


I MISS U


I´ve got that perfect picture in my mind.


tröttnat på råsa nu. indeed! känner mig som en complete nörd efter att ha skrivit den där smörtexten men wtf thats the way it is. om du bara visste skulle du nog bli rädd och gömma dig under sängen!




Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback