I wish you would call me.

så mycket att göra, så lite tid!
så många känslor, så få möjligheter!


just nu skulle jag behöva vinna på lotto.. det jävliga är ju att jag aldrig har tur i spel men det skulle ju betyda att jag har tur i kärlek då antar jag ? man kan ju börja undra men jag tror nog att jag har det bra :) man ska inte klaga, då blir man snabbt gammal, rynkig & grå..


birthday coming up soon, the big question, vad faen ska man önska sig då?
gröna färglinser
gavin degraw biljetter
apple iPod Nano 2gb black, gah ge mig!
make up lektion + presentkort
tandblekning ? jag vill, synd att det är så dyrt då.
en ny kort jacka.
kläder i massor.


måste strukturera upp saker & ting så att jag får det jag vill :) haha..



I WANT YOU AND YOUR BEAUTIFUL SOUL.

jag vill kidnappa dig.

jag vill kidnappa dig, spend some time with you ♥


jag väntar fortfarande, gör mig inte besviken.

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback