Robyn - Handle me ´ ingen kan nog förstå hur det verkligen ligger till.

så var det dags att skriva lite här igen kände jag..

Mycket som har hunnits med sen senaste inlägget - har fyllt 17 (gah meningslösa ålder), gått under i skolan (den dödar mig långsamt), blivit beroende av capuccino (måste ha, måste ha) och så en massa annat ointressant :)

Jag fick min satans iPod Nano, Sandra är glaaad ;D

shit, bara jag ser dig.. dina blickar är helt otroliga, kontroll till max!

igår hade jag några söta flickor här på middag :) firade min födelsedag, jag hade jättetrevligt verkligen.. Sjöng lite kareoke, synd bara att ni alla var dåliga och vägrade sjunga, förutom jag & camillis dårå ;)
twister var klockrenast, guu vad jag älskar det spelet!

Du gjorde min kväll igår!

jag vill bara gråta, whats up with that ? ;/



I REALLY DO MISS U!
Hey knasigt!       Jag håller tummar & tår.


"jag är fan inte snygg asså jag är fan inte störst.
när det gäller puberteten är jag fan inte först.
och att mamma tycker jag är söt är fan ingen tröst!"


Mofeta - Sämst




Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback