´ du kontrollerar mig, gah! iallafall lite bakom örat.

konfliktparasiter, får panik på människor som njuter av att skapa konflikter. Jag spelar i en högre liga än er, småttingstadiet är sen länge passerat!
Keep on walkin'


"...and how you only come around when your life is upside down."
jag går alltid med på dina villkor och det slutar alltid likadant, jag kan inte stå emot dig men jag vill ha mer än så!

å bara en funderare för natten , så började
          
jag faktiskt tycka om dig. * OFF *


risky buisness ^^

jag vill börja om på nytt... i Australien! Oohh kanske kan fråga Jonas (när vi nu träffar han, Fia?!?) om han vill packa ner mig i sin resväska när han sticker iväg.. -hålla tummar-


känner att jag verkligen verkligen vill ringa ett samtal.. men vafan, chicken mc nugget gånger tusen! Vågar, vågar inte?! Ta mig fan, nu skulle man haft sig en liten blomma här som kunde fått avgöra!
jag får allt ta mig i kragen & ringa lite senare -  I will, I will annars blir det smisk á la lack & läder!


Jag är dyr i drift!

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback